פרסום בפייסבוק עם מקצועני פרסום

כולם מפרסמים בפייסבוק ומה כבר הסיכויים להצליח?

אל תעשו את זה לבד, פרסום בפייסבוק נגיש לכל אחד

אבל את סודות אחוריי הקלעים של מודעות מוצלחות באמת, כנראה תצטרכו להשאיר למביני עניין ומקצועני פרסום.

למה עסקים רבים כושלים בפרסום בפייסבוק?

הנגישות הרבה בה כל אחד יכול לפתוח דף עסקי ולנהל קמפיין מודעות בפייסבוק, מביא עסקים רבים לא לממש את הפוטנציאל הרב שחבוי בעסק שלהם דרך פרסום נכון בפייסבוק, ובאופן יעיל שאכן עובד.

לרוב עסקים רבים או קמפיינים בודדים לא מגיעים לידי הגשמת מטרת הקמפיין בפייסבוק ונשארים עם חשבון עסקי שלא מנוצל כראוי ואף בהפסד כספי.

יש מספר סיבות לכך, נתחיל מרימרקטינג וריטרגטינג שלא עשויים כמו שצריך. יכול להיות שכבר שמעתם או קראתם על המושגים הללו ואפילו זה די נמאס עליכם ואתם לא מבינים על מה כל העניין, סה"כ מודעות, סה"כ פייסבוק. אך אנחנו מתנצלים ושמחים בו זמנית לומר כי הרשת כפי שאנחנו מכירים אותה כיום, ובייחוד הרשתות החברתיות באות עם דרישות גבוהות ומתוחכמות על מנת להצליח לפרסם דרכן.

אז אם עד עכשיו זה היה נראה לכם כמו עניין של מזל או פופולריות של אושיית רשת או בית עסק כאלו ואחרים, אנחנו כאן לבשר לכם כי למזל ופופולריות יש אחוזים מאוד קטנים בעניין.

אז כמה מילים על רימרקטינג ריטרגטינג והחשיבות הפרסומית שלהם

על מנת לממש את פוטנציאל האלגרותימים שרימרקטינג וריטרגטינג עובדים על פיהם, נדרש ידע טכני וידע מקצועי.

על קצה המזלג, רימרקטינג מהותו שיווק מחודש, ואילו ריטרגטינג מהותו מיקוד מחודש. שניהם יחד הופכים לצמד צילי וגילי שלא יכולים אחד בלי השנייה, וגורמים לחיפושים השונים שלכם ברחבי הרשת להופיע כפרסומים חוזרים בפייסבוק ובפלטפורמות חברתיות נוספות.

ואיך זה קורה בדיוק?

ע"י קוד פיקסל של פייסבוק, שהפך יד ימינם של אתרי חנות, אתרי עסקים ודפי נחיתה רבים. כל האחריות של הקוד היא עבודה דומה לעוגיות (cookies), אך העבודה של קוד פיקסל היא מוכפלת ואחראית לטירגוט ממוקד בהחלט, וזה באמת רק ממש על קצה המזלג.

קוד פיקסל, טירגוט ממוקד יתר והתאמת קהלים

אם כל זה נשמע לכם כמו ג'יבריש, זה לגיטימי לגמרי, ואם זה לא מרתיע אתכם ובכל זאת ניסיתם לגמרי בעצמם לקיים את כל חוקי המשחק, השתלתם פיקסל פייסבוק, התאמתם קהלים ממוקדים או דומים, ועדיין הקמפיין לא עובד, כנראה שמשהו הלך לאיבוד בדרך.

ויש לכך מגוון סיבות, החל מתזמונים לא נכונים של מודעות, כמויות טורדניות או פחותות של מודעות, תוכן ועיצוב המודעה לא מותאמים או יצירתיים מספיק, חוסר בריבוי מודעות בעלות תוכן שיווקי דומה אך שונה ומותאם עבור קהלים שונים. ועוד פרמטרים שנראים קטנים אך הופכים לרלוונטים ומהותיים עבור הצלחת קמפיין מוצלח בפייסבוק.

למה לכם לפנות למקדמי אתרים, עוסקים בשיווק ומקצועני פרסום?

קמפיין פייסבוק שאינו עשוי היטב עתידו להתנדף כלא היה, ואת האמת? חבל על הכסף ועל הזמן.

עסקים רבים שמכבדים את עסקיהם ורוצים באמת למנף את העסק, מבינים כי כפי שהם עצמם מקצועים ומקצוענים בעסקים שלהם, יש מי שמקצועי ומנוסה בפרסום ושיווק, ויש לכך חשיבות רבה.

פרסום ושיווק לא באים בקלות יתרה, נדרש נסיון רב וידע טכני ודיגיטלי על מנת לשחות בתוך רשת גדולה ומהירה למדי.

תוכלו לחסוך זאת מעצמכם ולתת למביני עניין ואנשי מקצוע לעשות זאת עבורכם. ההשקעה הכספית ברוב המקרים עלולה להשתלם לכם ואך למנף את העסק שלכם, רק דאגו למצוא ידיים מנוסות וראש פרסומי ויצירתי!

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון