איך מקדמים אתרים בגוגל

בפוסט זה תלמדו את 10 הצעדים החשובים ביותר שעליכם לנקוט בכדי לשפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש שלכם (SEO) ולראות את האתר שלכם עולה לשורות העליונות של תוצאות מנועי החיפוש. על ידי קידום אתר האינטרנט שלך, זה יעזור לו להשיג קישורים נכנסים בעלי ערך, שהאחרון שלהם יעזור לך במאמצי השיווק שלך, כמו גם במאמצי SEO שלך. עקוב אחר הצעות אלה ובצע אותן כדי למקם טוב יותר את אתרי האינטרנט שלך במנועי החיפוש. אחרון חביב, דרך נוספת לשיפור ביצועי אופטימיזציית מנועי החיפוש שלכם (SEO) בתוצאות החיפוש בגוגל היא ביצוע ביקורת SEO.

דיווח על האתר שלך למנועי חיפוש אינו אומר שהוא נכלל אוטומטית באינדקס מנועי החיפוש. אתה יכול גם לשלוח אותו ידנית כדי להבטיח שהאתר שלך יכול להיות מוצג באינדקסים של מנועי חיפוש.

עד כה

ההנחיות הנ"ל מתייחסות לקידום אתרים טכני, אך כדי לשפר את הנראות של האתר שלך בגוגל, אתה צריך יותר מזה. עיין בהנחיות של מנהלי אתרים של Google לקטע שכותרתו "עזור לגוגל למצוא את הדפים שלך ולמד כיצד להשיג את דירוג האתרים שלך במנועי החיפוש." אל תדאג להודיע לגוגל על דפים חדשים באתר שלך לפני שהם יוצרים אינדקס ומופיעים בגוגל.

גם במקרה זה עליכם להיות מודעים לתהליך

אחרת עלול להיענש על ידי גוגל. הדרך הקלה ביותר היא להעסיק מישהו שיוכל לבצע אופטימיזציה לאתר שלך למנועי חיפוש, אך גם אם זה יכול להיות יקר – מיטוב יעיל של אתר במנוע חיפוש אינו פתרון מהיר אלא אם כן אתה מבצע את העבודה בעצמך ומשלם עבורו. אם אתה מבצע אופטימיזציה לקידום אתרים כדי לעזור לאנשים לגלות את האתרים שלך, ייתכן שתרצה להכניס את האתר שלך לספרייה מקוונת.

מנועי חיפוש כמו גוגל חייבים למצוא את האתר שלך לפני שניתן יהיה לחפש בו כדי שיוכל לאינדקס, לדרג ולהציג אותו בתוצאות. לפני שתנסה להוסיף את האתר שלך למנוע חיפוש, עליך להבין מה מנועי החיפוש מחפשים כאשר אתה מחליט כיצד לסווג דף.

גוגל מציע באילו מילות מפתח עליכם להשתמש בהתבסס על תוכן האתר שלכם

וגם מאפשר לכם לדעת עד כמה מילות מפתח אלו פופולריות וכמה פופולריות. בין אם זה מופיע ובין אם לאו, אופטימיזציה של האתר שלך בסך הכל היא הדרך הטובה ביותר להפנות אליו תנועה. המנוע לא בהכרח מבצע אופטימיזציה של האתר כולו בבת אחת, לכן ברצונך לוודא שאתה משתמש במילות מפתח במקומות מתאימים באתר שלך, כגון הנחיות מנהלי האתרים של גוגל והקטע שכותרתו "עזור לגוגל להבין את הדפים שלך. כל עמוד באתר צריך למקד למילת מפתח ראשית ולהשתמש בשיטות העבודה המומלצות שלה לאופטימיזציה למונח החיפוש שצוין.

למרות שלא כדאי לך ליצור תוכן עבור מנועי חיפוש (או אנשים), עליך לקדם את ערוץ YouTube שלך ולקדם אותו ברשתות חברתיות.

הדבר הנהדר בקידום האתר שלך בגוגל הוא שאתה יכול לעשות את זה בחינם אם יש לך תקציב בשביל זה. אם אתה רוצה לפרסם את החברה שלך "ללא תשלום", גוגל בעצמך באחד הטובים ביותר מקומות לפנות אליהם וזה בחינם.

אנחנו מאוד ממליצים על DNA MEDIA לשירותי בניית ועיצוב אתרים 

אם יש לך בלוג באתר שלך

אתה יכול גם לדרג את האתר שלך גבוה יותר בדף התוצאות של מנועי החיפוש. גוגל אוהבת תוכן טרי, ואם אתה מפרסם רבים מהם באתר באתר, גוגל תבקר בדפים שלך בתדירות גבוהה יותר ותדרג את החסר שלך אוהל גבוה יותר. אתה יכול לשפר את הדירוג של תוצאות החיפוש שלך על ידי ביצוע דברים כמו יצירת ועריכה של תוכן באיכות גבוהה כדי לכלול ביטויי מפתח במנוע החיפוש ולהגדיל את מספר הקישורים שהאתר שלך מקבל מאתרים אחרים.
למידע מורחב בתחום של איך מקדמים אתרים בגוגל כדאי לבקר באתר dnamedia.co.il

מצא מילות מפתח שקשורות לאתר שלך וגלה באיזו תדירות מחפשים אותן בשוק היעד שלך, אך אל תשכח כיצד הם מחפשים אותך.

דבר אחד שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסבירות שכל האתר שלך ישתקף הוא להגיש את האתר שלך ל- Sitemaps של Google. ככל שיש לדף יותר עמודים באינדקס מנועי החיפוש, כך יש לו יותר אפשרויות למצוא גם בחיפוש אחר מילות מפתח וגם בעמודים עצמם.

אם עדיין לא יצרת דף פייסבוק משלך, דף הפייסבוק שלך הוא נקודת התחלה טובה בכל הקשור לקידום האתר שלך או החברה שלך. אם עדיין אין לך כזה, למד כיצד להגדיר אותו כאן, ואם כן, למד עוד על כך כאן.

לרוב מנועי החיפוש יש אפשרות להוסיף אתרים ישירות לאינדקס שלהם כאשר אתה בודק את הבעלות על האתר שלך

כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה נגיש לא רק למשתמשים במנועי חיפוש, אלא גם לספקי מנועי חיפוש אחרים, עליך ליידע את גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים שאתה קיים. הגשת אתר חדש ישירות למנוע חיפוש באמצעות כלי מנהלי אתרים היא מהירה יותר מכיוון שאלגוריתמי חיפוש יכולים למצוא אתרים באינדקסים שלהם באמצעות קישורים באינטרנט.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על