שמיכות מודפסות, מתנה מושלמת עבור העובדים לשנה החדשה

החורף כבר כאן ועוד רגע גם שנה אזרחית חדשה, ואם אתם מחפשים מתנה שווה ומפנקת לעובדים,

יש לנו בשבילכם מתנה חורפית, נעימה שתשמח את העובדים בשנה החדשה- שמיכות יפייפיות, מחממות ומודפסות!

 

כל שנה אותו הסיפור, השעון מראה חצות ושנה אזרחית חדשה מתחילה, חברות ועסקים רבים מחפשים מתנות לעובדים לפני המועד הקרב ואולי לא ממש בטוחים איזו מתנה תשמח את העובדים, תגרום להם להרגיש מוערכים ואף איזו מתנה אכן תהיה גם שימושית ולא רק כזו שמסמנת וי?

התשובה שלנו- כרבוליות או שמיכות עבות ומפנקות עם ההדפס! מתנה מושלמת לבואו של החורף וחגיגות השנה החדשה, מתנה מפרגנת ובעלת מחשבה.

מתנות מודפסות הפכו להיות מתנות מבוקשות ע"י חברות, ארגונים ועסקים רבים, ולמה?

כי זו פשוט אופציה נהדרת, עם מגוון מוצרים שניתן להשיג באופן סיטונאי ומהיר שמשרת את המטרה. אך אל תעשו את זה כזה קל וזול, מבין שלל המוצרים עליהם ניתן להדפיס כדאי יהיה לבחור מתנה שווה, מפנקת ושימושית. אתם רוצים לגרום לעובדים שלכם להרגיש טוב ולשמוח במתנה שקיבלו.

טקטסיל מודפס עם לוגו החברה או העסק

מבין שלל אפשרויות המוצרים שניתן להדפיס עליהן את לוגו החברה, חברות, ארגונים ועסקים רבים נוטים לבחור מוצרי טקסטיל מודפסים כדוגמת הדפסה על שמיכות, מגבות, מגבות חוף, כריות, בד של מטריות וכד', כל אלו אופציות טקסטיל נהדרות שמשמשות מתנה נהדרת ושימושית עבור עובדים.

מבין כל אפשרויות הטקסטיל הקיימות, שמיכות מודפסות כמתנת עובדים לשנה החדשה תהיה אופציה טובה והכי מתאימה, מתנה חורפית ויצירתית.

אילו שמיכות תוכלו לרכוש עבור העובדים?

בזמן החורף ממש כיף לקבל מתנה חמימות ונעימות, שמיכות מודפסות יכולות להיות שמיכות פליז בייסיק להתכרבלות נעימה על הספה, או שמיכת פליז עם כיסים משעשעת, כזו שכיף להתעטף בה מול הטלוויזיה ואפילו באויר הפתוח, ועד לשמיכות עבות ומחממות יותר בעלות שכבה כפולה שלא רק נעים להתכרבל איתן, הן גם שמיכות חורפיות איכותיות שכיף להתכסות איתן.

ובואו נדבר רגע על ההדפס

בעוד שחברות הדפסה רבות מציעות הדפסים על טקסטיל כזה או אחר, בבחירת חברה להדפסה על שמיכות תרצו לוודא כי ההדפסה איכותית ולוקחת בחשבון את הבדלי סיבי הבדים, ואת ההדפסות השונות והמתאימות לפי סוגי הבדים.

על ההדפסה להיות איכותית על מנת למנוע כמה שיותר את שחיקת הדפס הלוגו לאורך זמן.

גם מתנה וגם הרווחתם מיתוג! הדפסה על מוצרים היא דרך מעולה לשמר את מותג החברה ולקדם את העסק

בעוד שישנן דרכים מגוונות למתג ולקדם את העסק, בין אם באופן דיגיטלי או באופן פיזי, אחת הדרכים המומלצות לכל חברה, ארגון ועסק לקדם עצמם היא דרך העובדים והלקוחות ובאופן אורגני לחלוטין, באמצעות בחירת מתנות עם הדפס לוגו החברה על מוצרים שונים ונגישים לעיניי אחרים.

חברות רבות מדי שנה מחפשות את המוצר הבא להפתיע ולשמח את העובדים או הלקוחות, בעוד שמוצרים יכולים להיות גאדג'טים, חפצים בעל שימוש יומיומי או מתנות טקסטיל מגוונות, חשוב להתאים את המתנה המיועדת בהתאם לעונה ועל פי שימוש כולל שאכן יתאים לכולם. לכן, שמיכה עם ההדפס היא המתנה המושלמת בתחילתו של חורף ובטח בבואה של שנה חדשה, כולם אוהבים לקבל שמיכות ובטח כאלו שמפנקות ויכולות להיות בעלות שימוש זמין שמתאים בדיוק עכשיו לזמן הזה!

שיהיה חורף נעים, מפנק עם כרבולית מודפסת ומשמחת, ושנה חדשה מלאת מתנות והפתעות!

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון