איך לתפור שמלת ערב

איך לתפור שמלת ערב

המפתח למציאת החליפה המושלמת הוא לבוש רשמי שמשתלב עם מבנה הגוף הטבעי שלך. לא משנה איזו שמלת ערב או שמלת ערב, את צריכה את השמלה המושלמת שמשקפת אותך בצורה הטובה ביותר. זה אומר שהיא מושלמת למבנה הגוף שלך ולשמלה שמדגישה בצורה הטובה ביותר את הגזרה שלך.

למעשה

שמלות ערב הן לא רק על פני השטח: אתה צריך לשקול הכל, החל מלבוש אקטיבי ועד נעליים והלבשה עליונה. לכן, בין אם את משתתפת במסיבת צדקה, אירוע עסקי רשמי או אירוע שטיח אדום, הנה כמה טיפים וטריקים כיצד ללבוש שמלת ערב. המפתח ליצירת מראה רשמי הוא להתלבש לאירוע ולמקום. המשך לקרוא כדי להבין מהי שמלה רשמית, ובדוק את המראות המושאלים כדי להבטיח שתהפוך לאורח המתלבש הכי טוב באירוע הרשמי הבא.

שמלות רשמיות הן בדרך כלל באורך הרצפה

אם כי אפשרויות עד הברך או midi עשויות לעבוד בנסיבות מסוימות. לאירועים חצי רשמיים, אתה יכול גם ללבוש שמלות נשף קצרות (באורך הברך) כדי להשוויץ ברגליים. שמלות אלו מושכות תשומת לב לכל אורך השמלה, ומאריכות את הצללית שלך.

קו צוואר גבוה ידגיש עוד יותר את דמות שעון החול שלך, וכך גם שמלה גושית. שמלה עם חצאית נשף בקו A תעזור להביא מעט נפיחות ופרופורציה.

אין צורך ללבוש שמלה

אלא גם להימנע מחצאיות מיני ושמלות שטופות שמש, שיכולות להתאים לערב נינוח של אחר הצהריים. שמלות ערב רשמיות באורך הרצפה – סטנדרט; עם זאת, אתה יכול לדלג על שמלת הקוקטייל אם היא אלגנטית במיוחד. אם את מוזמנת למסיבה עם עניבה שחורה, הדרך הקלה ביותר להתאים את קוד הלבוש היא לשכור חליפה עד הרצפה כדי לא להיראות קז'ואל מדי. אם את אוהבת את המראה של שמלת ערב קלילה מהסוג הזה, הקפידי לבחור באחת שיש לה מספיק אפקטים – כמו קיפולים מופשטים, הדפסים או עיטורים – כדי שכל מה שמתחת לא יופיע.

לתפור ידנית את הרוכסן ואת קצבת התפר לשמלה באמצעות תפרים זעירים שאינם נראים מבחוץ של הבד

ניתן להרחיב את השמלה באמצעות אפשרויות רקמה שונות, למשל, השארת תפרים או הוספת בד; ניתן גם להכניס רוכסן צד או להוסיף שסע צדדי ליצירת מרחב נוסף בשמלה. במקרים מסוימים, אתה יכול להאריך את השמלה ללא תפרים. קשה יותר לעשות שמלה גדולה יותר ללא תפירה, אבל לפעמים אפשר להסיר חצים או למתוח את הבד.

אמנם לא ניתן לשנות בקלות את כל הבגדים, אבל אתה יכול לעשות הרבה בגדים גדולים בגודל אחד או שניים. תופרת או תופרת מקצועית יכולה לרוב להגדיל את השמלה במידה אחת או אפילו שתיים.

בדרך כלל

אם תבחרי בשמלת כלה בקו A, ייתכן שתצטרך 5 עד 7 מטרים של בד, בעוד שמלת נשף עשויה לדרוש 8 עד 10 מטרים של בד. לדוגמה, אם את תופרת שמלה מתרחבת באורך הברך, ייתכן שתזדקק לכ-3-4 מטרים של בד, תלוי ברוחב או מידת הקימור הרצוי. אמנם חשובים גם גורמים נוספים כמו גובה ומשקל, הבד והעיצוב שתבחרו, אבל בדרך כלל צריך כ-4 מטרים של בד כדי ליצור חצאית מעטפת. אורך השמלה יקבע גם את כמות הבד המדויקת שאת צריכה.

אם את לובשת שמלות במידות אישיות

אנחנו נכין לך שמלה בהתאמה אישית. אנו בטוחים שתמצאי את שמלת הערב המושלמת עבורך שתתאים לכל אירוע עם קשירה שחורה או לבנה. לא משנה מה הסגנון או הגזרה שלך, תבחרי את הצללית המתאימה לך משמלות A שלנו, שמלות מעוצבות, אולם נשפים או שמלות מצוידות ומתרחבות. אל תצטמצמו לשמלה שחורה קטנה, כי שמלות הערב שלנו מגיעות בכל הגוונים.

לשמלות ערב מסוימות

אנו מציעים גם אביזרים נוספים, כגון שכמיות, בולרוס, כובעים, חגורות רחבות, חצאיות נפוחות נשלפות. שמלות ערב הקיץ הטובות ביותר לשמלות ערב קיץ אין את העיצובים המתוחכמים שמיועדים לחורף, אם כי השיגעון לתחרה ולגזרות עדינות הופך את העלות של השמלות הללו לכמעט זהה. שמלות תחרה הן משהו שאפשר להתפעל ממנו, הן כשמלת כלה יפה והן כשמלת תחרה סרוגה פשוטה לחודשי הקיץ. ללבוש רשמי כגון שמלות כלה, שמלות נשף ושמלות ערב יש לרוב קפלי בד נוספים בתפרי הצד.

אתה יכול להשיג את ההתאמה הזו על ידי הכנת מוסלין

תבנית מותאמת אישית שמתאימה לגופך, אותה תוכל להתאים לתבנית. תצטרך בערך 3-4 מטרים של בד משי כדי לתפור שמלת החלקה, תלוי באורך השמלה ובמידות הגוף שלך. סביר להניח שלא תזדקק ליותר מ-1-1.5 מטר של בד כדי לתפור שמלת תינוק. הם נלבשים בדרך כלל על ידי ילדים, כך שאם אתה תופר שמלת ציפית לפעוט, אתה לא צריך יותר מ-1-1.5 מטרים של בד.

או שתהפוך שמלה עם שרוולים קצרים או כתף אחת לשמלת סטרפלס, או שתהפוך שמלה באורך תה לשמלה בגזרה גבוהה. בין אם זה הוספת נצנוץ, שיער ואיפור דרמטיים, או אפילו שינוי מכפלת, זה למעשה די קל להלביש שמלה פשוטה.

בעוד שרובם בוחרים בשמלת ערב רשמית

אף אחד לא יפנה את ראשו אם יבחר בשמלת קוקטייל או LBD. ושמלת ערב במאה ה-21 לובשת בדרך כלל באירועים כמו נשפי צדקה, אופרה, אירועים וחגיגות בעניבה שחורה. שמלת ערב רשמית כללה מעיל זנב יונים עם דשים או צעיף עם פסגות; אפודים לבנים, חד חזה, פשתן, כלונסאות או משי (גם שחור היה נכון, אבל פחות רשמי); מכנסיים שיתאימו למעיל עם תפרים חיצוניים פשוטים או שרוכי משי עבים; חולצה לבנה וחפתים; קלטת, מלחציים מלוכדים או מכונפים; עניבות לבנות עשויות פיקה, פשתן או קמבריק; וכפפות לבנות. בקולקציית המעצבים של בגדי ערב מוצגות גם שמלות המותאמות לפורמטים מודרניים של אירועים.

מסיבה זו

כל דפוסי התפירה שלנו לאירועים מיוחדים ניתנות להתאמה לפי הצרכים שלך, מה שמאפשר לך ליצור בגד שמתאים לך בצורה מושלמת. דפוסי התפירה המיוחדים שלנו לאירועים מאפשרים לך למצוא בקלות את השמלה המושלמת לאירוע הרשמי הבא שלך (מעסקים בקנה מידה גדול ועד לחתונה). כדי לוודא שאתה מציג את המיטב שלך באירוע הגדול הבא, קנה את סדרת האירועים המיוחדים שלנו עוד היום.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על

כיצד לבחור משחת ארניקה

משחת ארניקה היא תרופה טבעית פופולרית הידועה בתכונותיה האנטי דלקתיות ומשככות הכאב. אבל כשהשוק מוצף במותגים וסוגים שונים, איך תבחרו את משחת הארניקה המתאימה לצרכים