שיטות ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה מיועד לנשים אחרי הריונות והנקה אשר כתוצאה מכך החזה שלהן נפול או איבד מנפחו הטבעי. בדרך כלל מבוצע ניתוח הרמת חזה ולאחר מכן מתבצע גם ניתוח הגדלת חזה. ניתוח הרמת חזה נערך לנשים החל מגיל 17 – 18 שסיימו את צמיחת השדיים או שמסיבה התפתחותית כלשהי צמיחה זו נעצרה בשלב מסוים, לא מבצעים ניתוח הרמת חזה בגיל מוקדם יותר. ניתוח הרמת חזה באה לתקן מצב בו הפטמה ממוקמת במקום נמוך יחסית לחזה (מצב בו קיים צניחת שדיים). במהלך ניתוח הרמת חזה מסירים את העור העודף ומעלים את השד גבוה יותר תוך כדי הקטנת העטרה הסובבת את הפטמה ללא חיתוכה והדבקתה מחדש.

שלוש שיטות לניתוח הרמת חזה

הרמת חזה בעזרת שתלי סיליקון – בשיטה ניתוח הרמת חזה זו משתמשים רק במידה והחזה נפול בצורה מועטה. סוג השתלים לצורך כך הינם אנטומיים בעלי פרופיל גבוה המתאימים למטופלת באופן אינדיבידואלי. תוצאת הניתוח היא אופטימאלית ללא צלקות מיוחדות למעט זו הממוקמת מתחת לשד.

הרמת חזה המבוצעת דרך הפיטמה – שיטת ניתוח הרמת חזה זו מבוצעת בדרך כלל בנשים בעלות חזה לא גדול במיוחד וצניחת שד מועטה בלבד ולנשים הרוצות לשפר את מראה השד שלהן בצורה כמה שיותר טבעית. במהלך הניתוח מתבצע חתך סביב הפטמה ולעיתים מוחדר דרכו גם שתל סיליקון. בשיטה זו משתמשים בשתלים אנטומיים בעלי פרופיל גבוה. בשיטת ניתוח הרמת חזה זו ניתן לעיתים גם להקטין את קוטר העטרה.

הרמה דרך הפיטמה המצריכה צלקת אורכית – שיטה ניתוח זו היא השכיחה ביותר הקיימת בתחום ניתוחי הפלסטיקה, והיא גם המתאימה ביותר לרוב אוכלוסיית הנשים. שיטה ניתוח הרמת חזה זו מתבצעת עם הכנסת שתלים או ללא החדרת שתלים לשד דרך אותו חתך. הצלקת המתקבלת כתוצאה מניתוח זה ממוקמת סביב העטרה ובקו ישר בקפל מתחת לשד. המראה המתקבל לאחר הניתוח הוא של שד מאוד גבוה וזקוף שהופך למראה טבעי לאחר שבועות מספר מיום הניתוח.

מהלך הניתוח וההחלמה

ניתוח הרמת חזה אורך בין 45 דקות לשעתיים תלוי במורכבות הניתוח כלומר האם יש צורך גם בהגדלת חזה או במבנה האנטומי של המטפלת.  צלקות הניתוח עוברות במהלך הזמן ונעלמות לחלוטין לאחר כשנתיים מיום ביצוע הניתוח. ניתוח זה מבוצע בהרדמה מלאה של המטופלת וניתן לשחררה מבית החולים לביתה לאחר מספר שעות מועט. מהלך ניתוח זה זהה כמעט למהלך ניתוח הגדלת חזה ומושפע ממיקום החדרת השתל.

תוצאות ניתוח הרמת חזה מושפעות בדרך כלל ממבנה העור של כל מטופלת. חשוב לציין שנפילת השד מעידה בעצם על פגיעה בגמישות העור, לכן תוצאות הניתוח ישתנו ממטופלת למטופלת. שד שעבר הגדלת חזה תמיד יהיה כבד יותר משד ללא שתל סיליקון בתוכו ולכן האפשרות שיצנח בעתיד גבוהה יותר. לכן רצוי להגיע לניתוח הרמת חזה עם ציפיות הגיוניות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על