בקבוקי קונטיגו – שימושים מרכזיים

להלן כמה מהעובדות שבגינן ישנה חשיבות גבוהה לשתיית מים בכמות מספקת מדי יום:

·         מחסור במים בגוף, מהווה את הגורם העיקרי לתחושת עייפות במהלך היום.

·         שתיית מים בכמות מספקת, עשויה לשפר את תהליכי העיכול ולסייע למניעת עצירות.

·         מחסור כרוני באספקת מים בגוף, עשוי לגרום לבעיות בריאותיות, דוגמת אסטמה, יתר לחץ דם, אלרגיות ואבנים בכליות.

·         התייבשות, שנובעת עקב מחסור במים, היא הסיבה העיקרית למיגרנות וצרבות.

·         שתיית מים בכמות מספיקה מדי יום, עשויה להפחית את הסיכון לחלות בסרטן המעי הגס בכ-45%.

·         חוסר במים בגוף, נחשב לאחת הסיבות המרכזיות לבחילות בתקופת ההריון.

·         מים מהווים כחומר סיכה במרפקים ובשרירים, כמו כן הם עוזרים להפחתת התכווצויות ועייפות בשרירים.

·         שתיית מים בכמות מספקת, עשויה להוסיף לעור לחות בשכבות הפנימיות ומונעת מהעור להיראות יבש.

·         מים מסוגלים לנקות את הגוף מחומרי הפסולת שבגוף, רעלים וחומרים שגורמים להזדקנות.

כיצד מתרגלים לשתות יותר?

אנשים רבים לא רגילים, או לא מסוגלים לשתות כמות גדולה של מים. ישנם אנשים שמחכים לתחושת הצמא, או ליובש בפה, כדי לשתות מים. אך יש לציין כי פה יבש מהווה סימן להתייבשות חמורה. כחלק מתהליך הסתגלות הגוף לשתייה בכמויות קטנות מדי, תחושת הצמא יורדת ונחלשת. כאשר מתחילים להעניק לגוף כמויות מים מספקות, תחושת הצמא משתקמת. למעשה, ככל ששותים יותר מים, מרגישים יותר צמאים וזה מצוין. הדרך להתרגל לשתות יותר מים, היא לרכוש בקבוק רב פעמי, עמיד, בעל פיה רחבה ונוח לנשיאה.

איך בוחרים בקבוק?

כאשר מבקשים לבחור בקבוק, שיעודד שתיית מים בכמות מספקת, מומלץ לזכור את הדברים הבאים:

·         חשוב להתאים את סוג הבקבוק לגיל האדם. התאמת סוג הבקבוק תבוא לידי ביטוי הן מבחינת גודל הבקבוק, צורת פתיחת המכסה שלו ומשקל הבקבוק. כאשר עבור ילדים קטנים, מומלץ לרכוש בקבוק עם פתיחה קלה, בעל משקל קל.

·         יש לבחור בבקבוק שיתאים למטרה שלשמה הוא נרכש. לצורך הדוגמא, במידה ומדבר על בקבוק שישמש לטיולים בחיק הטבע, מומלץ לבחור בקבוק שמצד אחד יכיל כמות גדולה של מים, אך מצד שני לא יהיה כבד משקל.

·         חשוב לשים לב ולבחור בקבוקים העשויים רק מחומרים הבטוחים לשתייה, דוגמת פלסטיק שאינו מכיל ביספנול A (BPA FREE).

בקבוקי קונטיגו – יתרונות

בחירה לרכוש בקבוק קונטיגו, מעניקה לרוכשים את היתרונות הבאים:

·         מגוון של דגמים וצבעים – המותג קונטיגו, מציע מגוון רחב של דגמי בקבוקים, המתאימים לילדים החל מגיל 3. ניתן לבחור מבין דגמי המותג, בקבוקים שישמשו כל ילד או ילדה, בגן הילדים, מגרש המשחקים ובבית. יתירה מזאת, הבקבוקים מגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, כך ניתן להתאים את צבע הבקבוק לצבע המועדף של כל ילד וילדה.

·         פתיחת המכסה בקלות – מבין דגמי המותג, דגם ה-ASHLAND, הינו בעל עיצוב מיוחד בשילוב קשית קופצת לשתייה. בנוסף, דגם זה ייעודי עבור שתייה קרה ובעל מכסה בסגירה אטומה, בטכנולוגיה המונעת נזילה. בלחיצת כפתור, קופצת מהמכסה קשית שתייה מובנת, ממנה ניתן ללגום את השתייה בנוחות. פונקציה זו, הופכת את הדגם לאידיאלי לפעילויות גופניות, דוגמת רכיבת אופניים, ריצה וכדומה. יש לציין כי כאשר הפייה לא בשימוש, היא עדיין מוגנת מפני לכלוכים וחיידקים.

·         קלים לשטיפה – את בקבוקי המותג השונים קל מאוד לרחוץ ולנקות. זאת משום שהבקבוקים מיוצרים מחומרים עמידים וחזקים, המתאימים להדחה במדיח כלים מבלי לפגום בבקבוק.

·         בקבוקי מים נטולי BPAבקבוקי המים של המותג, הינם ללא החומר BPA. הבקבוקים מיוצרים בתהליך חדשני, המאפשר יצירת דפנות דקות אך עמידות יותר, מבקבוקים רב פעמיים אחרים בעלי BPA.

·         עמידות בפני דליפותבקבוקי קונטיגו מיוצרים בשילוב החומר הייחודי פוליפרופילן. אותו חומר, הופך את הבקבוקים ליותר עמידים מבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. כמו כן, החומר הייחודי המשולב גם במכסה הבקבוק, מונע נזילות בצורה אופטימלית.

·         נשיאת מים בקלותבקבוקי קונטיגו מתאימים ביותר עבור אנשים שרוצים להצטייד במים לנסיעות או טיולים. זאת משום שישנם דגמים קלים לנשיאה וקומפקטיים במיוחד.

·         בקבוק תרמי –  בקבוקי קונטיגו מתאפיינים במסוגלות גבוהה לשמירת טמפרטורת המשקה. משום כך, ניתן לייעד את בקבוקי המותג לטובת שתייה חמה ולהשתמש בו כתרמוס איכותי וקל לנשיאה.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על