מצלמה לרכב viofo

הקדמה: מהי מצלמת רכב של Viofo, ולמה (או למה לא) כדאי לקנות אחת?

Viofo היא חברה המתמחה בייצור ועיצוב מצלמות לרכב. הם נמצאים בתעשייה למעלה מ-20 שנה. ה-Viofo A119 הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלהם. יש לו עדשה רחבה ויכולה לצלם וידאו של 1080p ב-30 פריימים לשנייה, או וידאו של 720p ב-60 פריימים לשנייה. ל-A119 יש גם תכונת הקלטת חירום אשר תתחיל להקליט באופן אוטומטי כאשר הוא מזהה תקרית כגון תאונה או התנגשות.

ה-Viofo A119 הוא אופציה טובה עבור אנשים שרוצים להקליט את הכונן שלהם עם מצלמה איכותית אבל לא רוצים להוציא על זה יותר מדי כסף. זה גם מושלם עבור אנשים שמחפשים לקנות מצלמה שיוכלו להשתמש בה הן בתוך והן מחוצה לו, מכיוון שהיא

מצלמת רכב של Viofo היא מכשיר קטן, זול וקל לשימוש שניתן להשתמש בו כדי להקליט כל פעילות מול הרכב שלך. מצלמת הדפים Viofo A119 מקליטת סרטוני 1080P בקצב של 30 פריימים לשנייה ומצלמת תמונות ב-12MP. יש לו תכונת הפעלה/כיבוי אוטומטית המזהה מתי הרכב מופעל או נעצר ומתחיל להקליט אוטומטית.

מצלמת המחוונים Viofo A119 כוללת עדשת זווית רחבה עם שדה ראייה של 170 מעלות, שהיא מושלמת ללכידת כל מה שמול הרכב שלך. הוא מגיע גם עם יכולת ראיית לילה, המאפשרת לראות מה קורה גם בתנאי תאורה חלשים. למצלמה יש גם חיישן G שנועל את הצילומים כשהיא מזהה תנועות פתאומיות או פגיעות, כך שלא
עבור פרטים נוספים אודות מצלמה לרכב viofo באפשרותך לגלוש לאתר dashcams.co.il

מבוא:

מצלמת הרכב של Viofo היא אחד מדגמי מצלמת הדשא הפופולריים ביותר בשוק. הוא מציע תכונות כגון עדשת זווית רחבה, מצב חניה ו-GPS מובנה.

מצלמת המכונית Viofo A119 היא מצלמת דפים במחיר סביר שמציעה את כל התכונות שאתה צריך עבור הנסיעה היומיומית שלך. דגם זה כולל עדשה רחבה, מצב חניה ו-GPS מובנה כדי לעזור לך לעקוב אחרי לאן אתה הולך. המצלמה מגיעה גם עם ראיית לילה וזיהוי תנועה כדי לוודא שאתה מצלם את כל מה שאתה רואה בצילומים באיכות גבוהה.

אם אתה נהג, כדאי שתהיה לך מצלמת דפים במכונית שלך. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שלעולם לא תהיה בתאונה ללא כל הוכחה. למעשה, מצלמות דש כה חשובות עד שחלק מחברות הביטוח אפילו מציעות הנחות לאנשים שמתקין אותן במכוניות שלהן.

מצלמות דאש מגיעות עם תכונות ומחירים שונים. כמה ממצלמות המחוונים הפופולריות ביותר בשוק כיום הן מצלמות הדשא Viofo A119 ו-Viofo A119S. שני הדגמים האלה מגיעים עם מגוון רחב של תכונות ועולים בסביבות 100-200 $ תלוי מאיפה אתה קונה אותם.

בסקירה זו, נבחן מה מייחד את שני הדגמים הללו וכיצד הם עומדים אחד מול השני.

Viofo Dash Cam: מבוא:

כיצד לבחור את מצלמת ה-Dash VIOFO המתאימה לצרכים שלך בשנת 2018

Viofo היא חברה המתמחה במצלמות לרכב. הם ידועים במצלמות המחוונים האיכותיות שלהם. ישנם הרבה דגמים שונים זמינים, וזה יכול להיות קשה לבחור את הדגם המתאים לצרכים שלך. להלן מדריך כיצד למצוא את מצלמת המחוונים הטובה ביותר עבורך.

1) בשביל מה אתה רוצה להשתמש במצלמה?

2) איזה סוג רכב יש לך?

3) האם אתה צריך תכונות מתקדמות כמו GPS או WiFi?

4) כמה כסף אתה רוצה להוציא על המצלמה?

אם אתם מחפשים מצלמת דאש, ריכזנו רשימה של מצלמות הרכב הטובות ביותר של VIOFO שתוכלו לרכוש ב-2018.

מצלמת ה-VIOFO לרכב היא הבחירה המושלמת למי שרוצה להקליט את הנסיעה שלו ולא רוצה לדאוג לגבי מיקום המצלמה. זוהי גם בחירה מצוינת למי שרוצה להקליט את הכונן שלו אך לא רוצה להתקין מצלמת Dash.

למצלמה של VIOFO לרכב יש תכונות כמו ראיית לילה, מצב חניה וחיישן G שהופכים אותה לאחת הבחירות הטובות ביותר בשוק.

כיצד לבחור את מצלמת הדאש הטובה ביותר עבור הצרכים שלך?

מצלמת מקש היא מכשיר שמתעד את האירועים בכביש מול המכונית שלך. זהו כלי שלא יסולא בפז עבור כל מי שנוהג על בסיס קבוע, בין אם לצורך עבודה או הנאה. מצלמות דאש הופכות לפופולריות יותר ויותר, הודות לגידול בתאונות הדרכים ואירועי זעם בכבישים.

מצלמת מקש יכולה לצלם קטעי וידאו של אירועים בזמן שהם קורים, מה שיכול להיות שימושי בהוכחת מה קרה במהלך תאונת דרכים. מצלמות מקש מעולות גם להקלטת נסיעות נופיות או חופשות משפחתיות, וללכוד רגעים שתרצו לזכור לנצח.

מצלמות דאש מגיעות עם תכונות שונות וטווחי מחירים שונים. האיכות של מצלמת לוח המחוונים שלך תהיה תלויה בתכונות שאתה צריך וכמה אתה מוכן להוציא עליה.

Viofo היא יצרנית מובילה של מצלמות דש. מאמר זה ייתן לך את המידע שאתה צריך כדי לבחור את מצלמת הווידאו לרכב הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

השיקולים המרכזיים בבחירת מצלמת דש הם: איכות וידאו, עיצוב, מחיר ותכונות. איכות הווידאו נקבעת לפי מספר הפיקסלים וקצב הפריימים. העיצוב של מצלמת רכב יכול להיות דיסקרטי או ברור, תלוי מה אתה רוצה להשיג. המחיר והתכונות נמצאים בדרך כלל בקורלציה זה עם זה, אך בדגמים זולים מסוימים עשויים להיות חסרים כמה תכונות חשובות שאתה צריך כדי להפוך את חווית הנהיגה שלך לנעימה יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על