איך ניקוי פיח מהמנוע עוזר לשמור עליו?

טיפול לניקוי פיח מהמנוע

מנקה זה עשוי ממרכיבים מתכלים וידידותיים לסביבה הממיסים פיח ולכלוך מנוע כדי להסיר אותם. זה יכול להסיר לחלוטין פיח מהמנוע ויש לו השפעה של הפחתת פליטות מוחלטת. מנקה חמצן-מימן יכול להסיר משקעי פיח מהמנוע.

מכונת ניקוי פיח מנוע מקצועית

מכיוון שרוב המוסכים ישתמשו בשיטת פירוק או בשיטה כימית כדי לבצע ניקוי מנוע חזק ממצבורי פיח. זהו תהליך פשוט ובטוח שאינו מצריך פירוק של חלקי מנוע או שימוש בכימיקלים מזיקים.

engine clean מומחים לניקוי פיח מאזורי מנוע שתהליכים אחרים אינם יכולים להגיע אליהם. על ידי שמירת רכיבי מנוע קריטיים נקיים, קרבון קלין למנוע מפחית את הבלאי ומאריכה את החיים הכוללים של הרכיבים.

הזמן הדרוש לניקוי המנוע והסרת הפיח הוא כשעה, תלוי במספר האזורים שברצונך לכסות. הליך פשוט בן שני שלבים מסיר פיח הופך את ניקוי תא המנוע ללא כאב ופשוט.

תהליך קרבון קלינינג אינו משתמש בכימיקלים קשים ומנקה פיח מהמנוע

באמצעות טכנולוגיית חמצן-מימן שואפת להסיר משקעי פיח מהחלק הפנימי של המנוע, ולנקות כל פינה. גז מימן הוא אחד מחומרי הניקוי הבודדים המשתמשים במי חמצן כדי לסייע בהמסת משקעי פיח שהוסרו בהליכי תחזוקה רגילים.

עם הזמן, מנוע בעירה פנימית בונה משקעים פנימיים כגון פיח, זפת, גומי וכו'. למרות שמדובר בתוצרי לוואי טבעיים של תהליך הבעירה, הם יכולים להצטבר ולהשפיע על ביצועי המנוע, לרבות פליטות, כוח ויעילות.

מנועי בנזין מייצרים אנרגיה על ידי שריפת דלק, מה שמוביל לאורך זמן להצטברות פיח בתאי הבעירה. כאשר פיח מצטבר בתאי בעירה, שסתומי יניקה, מזרקים ובוכנות, זה מפחית את כוח המנוע ואת יעילותו.

אם לא נותנים מענה הצטברות פיח במנועי דיזל תגרום לאובדן כוח

ופליטות מוגברת, צריכת דלק נמוכה יותר, ביצועי מנוע איטיים יותר ותיקונים יקרים אם מותקן עם מערכת טיפול לאחר הפליטה. כל דבר, החל בנסיעה בעצירה וסע, זמן השבתה ארוך וצריכת דלק נמוכה של המנוע עלול לגרום להצטברות פיח. אם לא תסיר את משקעי הפיח שהצטברו במנוע המכונית שלך, הוא עלול להיתפס לחלוטין וכל המאמצים שלך לנקות אותו יהיו לשווא. מנקודת מבט טכנית, ניקוי המנוע ממשקעי פיח אמור לגרום לו לעבוד בצורה יעילה יותר.

ניקוי פיח מנוע יכול להסיר משקעים אלה ולהציע לנהג מספר יתרונות

אך לא כל פתרונות ניקוי הפיח עובדים אותו הדבר. סדנאות רבות ממליצות על שחרור פיח כדרך לשחזר חלקית ביצועים שאבדו, או כדרך לעזור לרכב שלך לעבור את שלב בדיקת הפליטה של ה-MoT. הסרת ממס הפיח תמנע מהמנוע לתקוע ולהיכשל, אז אם אתה רוצה להמשיך להשתמש במכונית שלך, הקפד לתקן את זה לפני שיהיה מאוחר מדי.

הממיס הטוב ביותר להסרת פיח

הוא כזה שניתן להשתמש בו בבטחה לזמן הקצר ביותר האפשרי. ממיס זה אינו צריך להתאדות במהירות כדי להסיר רכיבי מנוע לניקוי, להסיר משקעי פיח מהמנוע ולהרכיב מחדש את ראש הצילינדר. מצד שני, מנקה הפיח מונע מהמנקה להיכנס לכניסת האוויר עד לצינור הפליטה, וכן יוצר סרט הגנה הנדבק לחלקי המנוע.

אם האופנוע שלך לא מתפקד

אחת הסיבות יכולה להיות שהפיח בדלק עצמו סותם את מערכת הזרקת הדלק. אז כדי לחזור לעבודה צריך לנקות אותו כשהקרבורטור או מערכת הזרקת הדלק פתוחים לגמרי. הזמן טיפול לניקוי פיח מהמנוע של engine clean במיכל המנוע של הרכב שלך והוא יתחיל לאט ואוטומטית להמיס כל משקעי פיח בשסתומים, במזרקי הקרבורטור או במערכת הזרקת הדלק שלך.

לכן, אין צורך לפתוח את כל היחידה לניקוי. פשוט השתמש בניקוי הפחמן הזה והכל יתבצע באופן אוטומטי. עם זאת, מנועים מודרניים רבים משתמשים בהזרקת בנזין ישירה כדי לשפר את היעילות, כאשר בנזין מוזרק ישירות לתא הבעירה ולא דרך רכיבים רבים.

מכוניות קלאסיות שנבנו לפני טכנולוגיית הנפט והדלק המודרנית

נזקקו לניקוי קוקס כל כמה אלפי קילומטרים, שכלל פתיחת המנוע וגירוד פיזי של מרבצי הפיח. למרבה המזל, זה כבר לא המקרה, אבל ייתכן שמנועים עדיין זקוקים לניקוי פיח, במיוחד (ובאופן אירוני) אלו המצוידים בחומרה מתקדמת לבקרת פליטה. ראשית, בואו נסתכל על הסיבות מדוע מנוע עשוי להזדקק להסרת פיח.

ולמרות שחלק מהתקני בקרת פליטה יכולים לסנן את רוב גזי הפליטה והפיח המגיעים ממנוע

חלק מהמשקעים נשארים. זה קורה בהדרגה ובדרך כלל ביצועי מנוע גרועים יהוו אינדיקציה חשובה לכך שאתה חייב את שירות הפירוק הזה. כאן ב-engine clean אנו מציעים שירות ניקוי פיח המסיר משקעי פיח מתוך מנוע הרכב שלך כדי לשפר את הביצועים הכוללים ואת יעילות הדלק.

אם אתה מחפש לחסוך כסף

אתה תמיד יכול לדלג על כל שירות ניקוי פיח המומלץ על ידי המכונאי שלך ולקנות קופסת קצף ים לניקוי מנוע המכונית שלך בבית. ראשית, ניתן לרכוש תוסף דלק, שאותו ניתן לאחר מכן לרסס לתוך המנוע ולהוסיף למיכל הדלק כדי לנקות אותו.

קרבון קלינינג גם מנקה ביסודיות רכיבים חשובים אחרים של מערכת הדלק

כגון שסתומי יניקה ויציאות, קרבורטורים ומזרקי יציאות. הנוסחה החזקה מכילה תוספים נוספים כדי לסייע בהארכת חיי המנוע. לאחר מכן תצטרך להסיר את כל משקעי הפיח.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על