מהם היתרונות של איחוד קרקעות?

איחוד קרקעות

רווחי יעילות הם לרוב הכוח המניע מאחורי סוכנויות רבות; היתרונות של שימוש יעיל יותר במשאבים, רכש והפצה מתממשים. זה יכול גם להועיל לחקלאים המחפשים יציבות של סוחרים מקומיים ורמה מסוימת של אבטחת אספקה. יש יתרונות חיוביים לקמעונאים ואנו ממקדים את המאמצים שלנו בהגדרת הצעת הערך שלנו ובבידול בשוק. השוק נוטה להיות ממושמע יותר כאשר נושאים רגולטוריים ותאימות מתמודדים מקרוב יותר וההתמקדות היא בהחזר על ההשקעה.

החקלאים מודעים לאתגרים של פיצול קרקעות

אך למאמצי גיבוש מבוססי שוק ומרצון לא הייתה השפעה משמעותית. איחוד קרקעות יכול לשמש ככלי יעיל ביותר בפיתוח כפרי, המספק לבעלי הקרקע הזדמנויות חדשות לשפר את מצבם. איחוד קרקעות הוא כלי מבוסס היטב לניהול קרקעות אשר שימש באופן מסורתי לפיתוח חקלאי במטרה עיקרית להפחית את פיצול הקרקע ולהגדיל את גודלן של חוות וחוות. תכניות איחוד וחלוקה הוא כלי משילות שמטרתו לשפר את מבנה החוות והמשקים על מנת להגביר את יעילותם, להביא תועלת לבעלי הזכויות ולחברה בכללותה.

זה מוגדר במדריך כ"נוהל מוסדר חוקי המתנהל על ידי סוכנות ממשלתית ומשמש להתאים מבני בעלות באזורים כפריים באמצעות חלוקה מחדש של קרקעות גלובליות המוסכמות בין בעלי הקרקע והמשתמשים

כדי להפחית את פיצול הקרקע, להקל על איחוד חוות ו/או להשיג מטרות ציבוריות אחרות, לרבות שיקום הטבע והקמת תשתיות. איחוד קרקעות נעשה בסין מאז אמצע שנות ה-90 במטרה להגדיל את הקרקע הניתנת לעיבוד, להפחית את הפיצול ולקדם פיתוח חקלאי. כושר ייצור [11,12,13,14,15].

ניתן להשתמש באיחוד קרקעות

כדי לשפר תשתיות כפריות וליישם מדיניות פיתוח וסביבה (שיפור קיימות סביבתית וחקלאית). כאשר מיושם ככלי לפיתוח כפרי, איחוד קרקעות יכול להגביר את היעילות והרווחיות של השקעות ציבוריות ופרטיות ברשתות תחבורה ותקשורת, שירותים ומערכות השקיה. איחוד שימושי קרקע ופריון חקלאי כאשר מיושם ביעילות, איחוד שימושי קרקע יכול להגדיל את הפריון של הייצור החקלאי המקומי באמצעות מספר מנגנונים.

איחוד קרקעות רב-תכליתי יכול לקדם פרויקטים הקשורים לשיקום טבעי

התאמה והפחתה של שינויי אקלים ופרויקטי תשתית בקנה מידה גדול. בפרויקטים אלה, איחוד קרקעות מספק הזדמנויות לפצות בעלי קרקע וחקלאים במזומן. על פי "תכנית לאומית לאיחוד קרקעות (2016-2020)" שהוצאה על ידי משרד הקרקעות והמשאבים לשעבר והוועדה הלאומית לפיתוח ורפורמה, מוזמנים להשתתף ארגוני מיזמים חקלאיים חדשים כגון קואופרטיבים חקלאים, משקים משפחתיים ומפעלים חקלאיים.  במקרים כאלה צריך לבצע תצ"ר תכנית לצרכי רישום ואיחוד קרקעות צריך להתבצע בהתאם לעקרונות של "אוריינטציה לאומית, השתתפות חברתית וערבות פוליטית". השיטות בהן נעשה שימוש כוללות הרחבת גודל החווה הממוצע ליחידות מסחריות רווחיות באמצעות מכירות או השכרה; איחוד לצמצום פיזור חלקות משפחתיות; חקלאות שיתופית, שבה החקלאים שומרים על בעלות הקרקע אך מעבדים יחד. הפרויקט יכול להשתמש באיחוד קרקעות כדי לספק לחקלאים קרקע חלופית כפיצוי למטרות אחרות.

איחוד קרקעות צריך להתחשב במאפיינים חקלאיים

כלכליים, חברתיים וסביבתיים מקומיים, וצריך להתבסס על הציפיות והצרכים של האוכלוסייה הכפרית המקומית. אינטגרציה לא יכולה פשוט לחלק מחדש את הקרקע כדי להבטיח שכולם יקבלו את אותו הסכום, כי יש להתחשב באיכות הקרקע המחולקת, והבעלים לאחר השילוב לא צריך להיות גרוע מבעבר.

יתר על כן

בעוד שכל פעולת חלוקה מנהלית צריכה להביא להטבות קולקטיביות משמעותיות לבעלי קרקעות הודים ולהטבות לארצות הברית: איחוד הבעלות על קרקע בעשרות, מאות, או, במקרים מסוימים, אלפי בעלים משותפים. … עד הבעלים הבלעדי וכתוצאה מכך ירידה חדה בעלויות שנגרמו למחלקת הניהול והבקרה של אינטרסים חלקיים – כל פעולה כזו עדיין תדרוש מהאגף זמן, מאמץ ומשאבים משמעותיים. איחוד חלקי הבעלות מפחית את העלויות הניהוליות הפוטנציאליות הכרוכות בניהול חלקת הקרקע.

שבטים רבים שמשתתפים באופן פעיל ראו את היתרונות של שילוב מספר בעלי הקרקע באותו מקום

האינטרסים הקולקטיביים של האומה ההודית כולה הם עצומים, כולל החזרת פרודוקטיביות הקרקע והבטחת קיימות ארוכת טווח של קהילות שבטיות. בנוסף, כל הרווחים שהושגו עולים על עלות ההפקעה, מכיוון שקרקע משולבת יצרנית יותר מקרקע מחולקת.  עשרים וארבע

קשה גם להסביר את ההשפעה של שילוב השימוש בקרקע והשימוש בתשומות שיפור נלוות, מכיוון שההשתתפות אינה אקראית, אלא מרוכזת בחוות ובאזורים הגדולים ביותר של רואנדה עם תנאים אגרו-אקולוגיים טובים יותר.

בסביבה כזו מעט ידוע על המידה שבה איחוד שימושי קרקע

יכול להוביל לשיפור ניהול הקרקע והפרודוקטיביות החקלאית; מימוש היתרונות הפוטנציאליים הללו תלוי ביכולתם של חקלאים להסתגל למדיניות, וכן ביישום ובשכלול המדיניות, הדורשים מחקר ספציפי למדינה. כידוע, לתוצאות הערכה המבוססות על פרויקט בודד יש בדרך כלל מגבלות מסוימות ועשויות להכיל נסיבות בלתי צפויות. כדי להשיג ביצועי LCP משופרים, על קובעי המדיניות לחדש באופן אקטיבי באופן יישום ה-LCP ולעודד את כל סוגי החברות החקלאיות להשתתף באיחוד הקרקעות. היתרונות של איחוד קרקעות במערב אירופה כוללים הגדלת ההכנסה הגולמית לחקלאים והפחתת שעות העבודה בשדות.

בנוסף בהתחשב בכך שאיחוד שימושי הקרקע מוביל להגדלת היבולים

הוא יכול לאפשר לחקלאים לייצר מוצרים לקיום עצמם ולשווקים, מה שמגביר את אוריינטציה השוק שלהם ואת היכולת להשתתף בפעילויות שאינן חקלאיות (Bizoza ו Havugimana, 2013). לצד התהליכים של איחוד קרקעות, הוא גם כלי שימושי לטיפול בניהול של מרחבים חברתיים, כלכליים, ציבוריים ופיתוח בר קיימא באזורים כפריים [8,9,10]. בעלי קרקעות אחרים רוצים לגבש ולהרחיב את אחזקותיהם כדי לשמור על העסקים שלהם תחרותיים לאלה במערב אירופה.

חוק מ-16 ביוני 1824 איפשר חילופי קרקעות בין פרטים

כדי להילחם בפיצול הקרקע החקלאית ולהגדיל את הפריון. לשם כך, התיקון לאופי ההחלפה ("התיקון") יספק קוד ירושה פדרלי אחיד חדש החל על קרקעות ונאמנויות אינדיאניות כאלה, וכן יעמיד מנגנונים אחרים לרשות מחלקת הפנים של השבטים. ובעלי אמון בודדים או אינטרסים צרים בקרקע כדי לגבש בעלות על חלקות קרקע מפוצלות מאוד. תודה שהזמנתם אותי להופיע היום כדי ליידע את הוועדה הזו על מצבה של תוכנית קובל לאיחוד קרקעות (מחלקה או פנימית) של משרד הפנים, הידועה בכינויה תוכנית רכישת הקרקעות של אומות השבט (תוכנית קנייה).

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על