כמה עולה שדרוג מטבח?

שדרוג מטבח

מבוא: עלויות ממוצעות של שיפוץ מטבח

מטבחים הם הלב של הבית. הם המקום שבו משפחות מתכנסות כדי לחלוק ארוחה ולבלות יחד. מטבחים הם גם אחד החדרים היקרים ביותר בבית לשיפוץ, ומחירם נע בין 25,000 ל-100,000 דולר בממוצע.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על כמה יעלה שיפוץ מטבח. אלו כוללים:

-גודל המטבח

-איזה סוג חומרים אתה רוצה למטבח החדש שלך

-הפריסה של הבית שלך

-כמה עבודה צריך לעשות לפני שאפשר להתחיל בשיפוץ

-איכות וסוג המכשירים שאתה רוצה במטבח החדש שלך

שדרוג מטבח יכול לעלות בסביבות 10,000 עד 30,000 דולר בממוצע. עם זאת, העלות יכולה להשתנות בהתאם לגודל וסוג המטבח שעובר שיפוץ.

עלות שיפוץ מטבח תהיה תלויה באיזה סוג של שדרוגים מתבצעים במטבח. השדרוגים היקרים יותר כוללים התקנת ארונות ומשטחי עבודה חדשים, החלפת ריצוף ומכשירי חשמל והוספת כיסוי אחורי.

עלויות שונות של שדרוג ארונות

עלות שדרוג המטבח יכולה להשתנות בהתאם לסוג הארונות שתבחרו. סוג הארונות הזול ביותר הם אלו שכבר מותקנים בביתכם. אם תרצו להחליף את אלה, תצטרכו להזמין מתקין ולקנות ארונות חדשים. זה יכול לעלות בין $5,000 ל-$8,000.

אם אתה רוצה להתקין ארונות חדשים במטבח שלך אבל לא רוצה להוציא הרבה כסף, אז שקול לקנות ארונות משומשים או משומשים מחנות כמו איקאה או הום דיפו. סוגים אלה של ארונות הולכים בדרך כלל בסביבות $2,000 – $4,000 והם מגיעים עם אחריות שנעה בין שנה אחת ועד אחריות לכל החיים.

הסוג היקר ביותר של ארונות הוא ארונות בהתאמה אישית. אלה מיוצרים בדרך כלל על ידי יצרני ארונות

שדרוג מטבח יכול להיות משימה ענקית. זה יכול לכלול הרבה תכנון ואפילו יותר כסף. עלות שדרוג ארונות תלויה בסוג הארון שתרצו להתקין ובכמה אתם מוכנים להוציא.

העלות הממוצעת להתקנת ארונות חדשים היא $3,000-$7,000 תלוי בגודל המטבח שלך.

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר שיפוץ המטבח שלכם?

עלות שיפוץ מטבח נקבעת על ידי מספר גורמים. גורמים אלו כוללים את גודל וסוג המטבח, עיצוב וסגנון המטבח ואיכות החומרים בהם נעשה שימוש.

בחלק זה, נבדוק את הגורמים הללו ביתר פירוט כדי לעזור לך להבין כיצד הם משפיעים על התקציב שלך לשיפוץ מטבח.

1) גודל וסוג: הגודל והסוג של המטבח שלכם יקבעו כמה עולה שיפוץ. לדוגמה, אם אתם מחפשים פריסה בחלל פתוח עם הרבה מקום אחסון אז אתם צריכים לתכנן לשלם יותר מאשר מישהו שמחפש פריסה קטנה בסגנון מטבחון עם שטח אחסון מוגבל.

2) עיצוב וסגנון: אם אתה רוצה שהחלל החדש שלך יהיה פונקציונלי אז בחר בעיצוב בחלל פתוח

שדרוג מטבח יכול לעלות בין $5,000 ל-$50,000, תלוי בגודל המטבח שלך וברמת השיפוץ שאתה רוצה.

עלות שדרוג המטבח נקבעת על ידי שלושה גורמים: גודל המטבח שלכם, רמת השיפוץ שתרצו והחומרים בהם תשתמשו.

למשל, אם יש לכם מטבח קטן עם קיר אחד בלבד לשיפוץ אז זה יהיה זול יותר מאשר אם יש לכם מטבח גדול עם ארבעה קירות לשיפוץ.

כמה עולה להתקין מכשירי חשמל חדשים במטבח שלך?

שדרוג מטבחים הם דרך מצוינת לשפר את המראה והתחושה של המטבח שלך. עלות השדרוג תהיה תלויה במה שתחליטו לעשות עם המטבח שלכם. ככל שתוציא יותר, כך תקבל יותר בתמורה.

העלות הממוצעת לשדרוג מטבח נעה בסביבות $8,000 – $10,000. המחיר יכול לעלות או לרדת תלוי אילו מכשירי חשמל תרצו להתקין במטבח שלכם וכמה עבודה צריך לעשות.

שדרוג מטבח יכול להיות השקעה משמעותית עבור כל בעל בית. אתה צריך לקחת בחשבון את העלות של מכשירי חשמל חדשים, את עלויות ההתקנה ואת העלות של שירותים.

העלות הממוצעת של התקנת מכשירים חדשים במטבח שלך היא 3,000 דולר. העלות הכוללת תהיה תלויה בכמה תרצו לעדכן את המטבח שלכם ואיזה סוג של מכשירי חשמל תרצו לקנות. המחיר הממוצע למכשירי חשמל חדשים במטבח הוא 1,500 דולר. זה כולל מדיחי כלים, מקררים ותנורים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על