חייל משוחרר? הגיע הזמן להתחיל לחשוב באיזה מקצוע תרצה לעסוק בחייך

הקדמה: "מהי ההסתכלות התעסוקתית של ותיקים?"

ההשקפה התעסוקתית של ותיקים אינה טובה כפי שהיא יכולה להיות. שיעור האבטלה לחיילים משוחררים גבוה מהממוצע הארצי ושיעור התעסוקה של ותיקים נמוך מהממוצע הארצי. הסיבות לכך רבות, אבל באופן כללי, זה קשור לכישורים ולחוויות שמביא ותיק לשולחן.

ישנן סיבות רבות לכך שהשירות הצבאי אינו מתורגם היטב לחיים האזרחיים מבחינת מקומות עבודה. אחת הסיבות היא ששירות צבאי כרוך לעתים קרובות במערכות מיומנויות מיוחדות שלאזרחים אין גישה או עניין בהן, כגון אימוני נשק או איסוף מודיעין. סיבה נוספת היא שהשירות הצבאי יכול להיות תובעני פיזית ויכול לבוא עם פציעות שמקשות על המשך קריירה בתחום דומה.

זה גורם לוותיקים להתחיל לחשוב באיזה מקצוע הם רוצים לעסוק לפני שהם עוזבים, כדי שיוכלו לתכנן מראש ולהתכונן בהתאם.

חיילים משוחררים נתפסים לעתים קרובות כאיום על החברה, אך אנו שוכחים שיש להם כישורים וניסיון שניתן להשתמש בהם בעתיד. לאחר שהשתחררו מהצבא, הם מחפשים עבודה. לעתים קרובות, ותיקים ימצאו את עצמם בעבודות שאינן דורשות את כישוריהם או הניסיון שלהם. זה יכול להוביל לתחושות של תסכול וחוסר מטרה.

זה הזמן להתחיל לחשוב באיזה מקצוע תרצו לעסוק בחייכם – זה לא מאוחר מדי!

הקדמה: למה פשוט להיות חייל משוחרר זה לא מספיק

זה הפך לטרנד נפוץ מאוד שחיילים משתחררים מהצבא, אבל לא מספיק רק לעצור שם. חשוב לחשוב באיזה מקצוע היית רוצה לעסוק בחייך.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של לרכוש מקצוע באפשרותך לבקר ב- psychometric.co.il

יש הרבה סיבות לכך שזה לא מספיק להיות חייל משוחרר. אחת הסיבות החשובות ביותר היא שאין ערובה שתמצא עבודה. על מנת לקבל את הסיכוי הטוב ביותר למצוא את העבודה המתאימה, עליכם לחשוב באיזה מקצוע תרצו לעסוק בחייכם.

המאמר יבחן מקצועות שונים וכיצד הם משתווים להיותו חייל משוחרר. זה גם יספק עצות שימושיות כיצד תוכל להתחיל להתכונן לקריירה העתידית שלך בעודך משרת בצבא.

שחרור מהשירות הצבאי יכול להיות הזדמנויות חדשות בחיים – מה אתה רוצה לעשות עכשיו?

הצבא מציע מגוון הזדמנויות למי שמעוניין להמשיך בקריירה בצבא. חשוב לקחת בחשבון שכחייל משוחרר אתה עשוי להיות זכאי להטבות כמו תוכניות חינוך והכשרה, סיוע בתעסוקה ועוד.

חשוב לציין שלא כל המשרות זמינות לאנשי צבא. עם זאת, ישנן משרות רבות המאפשרות לך להשתמש בכישוריך ובניסיונך שצברת תוך כדי שירות בצבא.

המעבר משירות צבאי יכול להיות קשה אבל עם המשאבים והתמיכה הנכונים אפשר להקל עליו.

לחייל משוחרר חשוב שתהיה תוכנית לחייו לאחר השירות הצבאי. לא קל למצוא עבודה ולכן חשוב להיות פרואקטיביים ולחפש הזדמנויות במקצועות שונים.

חייל משוחרר צריך לקחת בחשבון את כישוריו האישיים, תחומי העניין והתשוקות שלו בבואו להחליט על מסלול הקריירה הבא. חיילים משוחררים רבים מצליחים להמשיך בקריירה באכיפת חוק, בהוראה ובעבודות אחרות שמתאימות לכישוריהם.

המעבר משירות צבאי יכול להיות מאתגר אך הוא גם יכול להוביל להזדמנויות חדשות בחיים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על