פתיחת סתימה עם ביובית

פתיחת-סתימה-עם-ביובית

אם יתמזל מזלך, ניתן להכריח את הסתימה לניקיון שלך, ובמקרה זה תוכל לשלוף אותה. תן לצינור שלך להתנקז לחלוטין לפני שיהיה לך אינסטלטור להסיר אותו.

אם הניקוזים בביתכם מאטים

סביר להניח שהבעיה היא צינור ביוב חסום. אם יש לך סתימת ניקוז בקומות התחתונות של הבית שלך, זה בדרך כלל מגיע מצינור ניקוז שבור או סתום. הניקוז שלהם נוטה להאט כאשר הם סתומים, אך בניגוד לרוב צנרת הביוב, סתימות אינן חוסמות 100% מהצינור. הדרך הראשונה לדעת שיש לך סתימת ביוב היא אם הכיור שלך לא מתנקז כמו שצריך.

אם שמתם לב כי שירותים במטבח, בחדר הרחצה, בכיור, באמבטיה או במקלחת אינם פועלים כראוי, השתמשו מיד בבוכנה או בניקוי ניקוז כימי אם צינור הניקוז הראשי חסום. ניקוז איטי הוא סימן ברור לסתימות ביוב, במיוחד אם אתה שם לב שכמה מהנקזים שלך מאטים בו זמנית.

ביוב סתום יכול להוות בעיה רצינית

ויכול להיות מסווג כמצב חירום תברואתי וכסכנה בריאותית פוטנציאלית. מכשולים בביוב עלולים להשפיע על כל הצנרת בבית, ואם הם מחמירים, אתה עלול למצוא ביוב בחלק האחורי של הניקוז שלך.

אם קו הביוב הראשי של ביתך סתום, וביוב היושב בצנרת יכולים להימלט. כאשר מי השפכים מוזרמים ממערכת הביוב הראשית למתקן לטיפול בשפכים, הם מגיעים לחלק האחורי של השסתום או לנקז התחתון.

אם צינורות הביוב בביתכם מתפקדים כרגיל

קל לקחת את זה כמובן מאליו, אך צינור ביוב סתום יכול להפוך לבעיה. אם אתה מבחין כי מים נאספים במקומות אקראיים בעת שימוש בברזי מים, ייתכן שיש סתימה בצינור הראשי. כפי שאתה יכול לראות, ביוב עולה פירושו שביוב שמנסה לצאת מביתך נאלץ לביוב אחר.

סיבות לצינור ביוב סתום שורשי עץ יכולים להיכנס ולחסום צינור ביוב

במיוחד אם הצינור ישן או שיש הצטברות הדרגתית של חלקיקים מוצקים הסותמים את הצינור. סיבה נוספת לצינורות סתומים היא ההרגל הרע לשפוך שומן לכיור או לנקז ביתי אחר.

הניקוז העיקרי בבית שקולט ביוב

כמו גם הניקוז הבודדים של הניקוז המשרתים את המתקנים הסניטריים, כולל כיורים, אמבטיות, מקלחות ושירותים, יכולים להיסתם, אך אם כולם מונחים בתוך הביוב סביב הבית, זה יכול להיות רציני יותר.

אם יותר מנקז אחד נע, גרגור או מים מסריחים מאחור יכולים להיות סימן לצינור ביוב חסום. ברזי מים ותעלות המחוברים לקווי ביוב סותמים את קווי הביוב בחלק האחורי של התעלות השונות בביתכם כאשר מים מנסים לצאת אך נותרים חסומים או סתומים.

אם אתה מבחין כי נראה כי כמה ניקוזים מושפעים בו זמנית באזורים שונים בבית

יתכן שתתמודד עם יותר מסתם סתימה פשוטה. לכל הפחות, צינור ניקוז ראשי סתום יכול לגרום לביוב (ביוב גולמי) מהביוב בקומה האחורית להצטבר במשך שעות ברחבי הבית כולו עד קומת המרתף. אם זה נסתם כל כך שכל הניקוזים בבית שלך לא עובדים, אתה עלול בסופו של דבר עם מים בברזים שלך, צינורות דולפים ובעיות אחרות.

תיקון צינור ביוב יכול להיות קשה ומשבש

מכיוון שלעתים קרובות כל שטח הנכס נחפר כדי למצוא את הסתימה ולתקן את הצינור הפגום. אם אתה שם לב שבעיית הניקוז שלך מוגבלת לניקוז אחד, תוכל לפתור אותה על ידי ניקוי הניקוז בעזרת נחש או סילון מים.

הדבר הבא שיש להיזהר אם אתה חושד שביוב סתום

הוא תגובה בלתי צפויה או יוצאת דופן לשימוש במכשיר אינסטלציה. אם גם אתם שומעים רעש מגרגר, תוכלו לשמוע סימני עומס במערכת הביוב. הכימיקלים בניקוי הביוב מאכלים ויכולים לאכול דרך צינורות ישנים ולגרום נזק גדול יותר.

יש צורך לפקוח מקרוב על מתקני התברואה שלך בכללותם כדי לפקוח עין על בעיות קטנות שעלולות להיווצר.

אם אתה מבחין באחד מחמשת הסימנים המובילים המציינים כי ביתך סתום בצינור הביוב הראשי

עליך לפנות מיד לניקוי ביוב שירות ביובית רז, מכיוון שהבעיה עלולה להחמיר או להחמיר את הנזק שנוצר. אם צינורות הניקוז שלך משמיעים גרגור או פולטים ריח רע, ייתכן שיש לך בעיית אינסטלציה הדורשת התייחסות.

מתקנים סניטריים וצינורות ניקוז בביתך מחוברים לפיסת התברואה הגדולה והחשובה ביותר בכל ביתך

צינור הביוב הראשי. עקב שימוש לא תקין באבזור זה וגורמים חיצוניים רבים אחרים, צינור התעלה יכול לעמוד בפני מכה. לכל בית בעיר ביוב יש ביוב אופקי אחד וצינור ניקוז המוביל מהבית לרחוב.

אם לשכן הקרוב יש בעיה

יש סבירות גבוהה שהיא נמצאת במערכת הביוב העירונית. ככל שתקדימו להבחין בקרע או סתימה בביוב, כך הסיכוי שתוכלו לתקן זאת ללא מאמץ רב או הוצאות. הידיעה אילו סותמים צינורות ביוב ואילו סימני אזהרה לחפש יכולה לסייע במניעת תיקונים או החלפות גדולים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים