איך להחליף צילינדר רב בריח?

איך להחליף צילינדר רב בריח

מכאן שהדרך היחידה לפתור את הבעיה היא להסיר את המפתח השבור ולהעתיק אותו, או להרוס את שני הצילינדרים כדי שניתן יהיה להסיר את המנעול ולהחליף את הצילינדרים.

המגוון החדש שלנו של מנעולי חלונות אבטחה גבוהה ותפסי טרסה

כוללים את צילינדר המוגן בפטנט שניתן להחדיר במהירות ובקלות בדיוק כמו מפתח דלת C4 בעל 5 פינים של הלקוחות שלך כדי להתקין מחדש את הצילינדר, הברג אותו בחזרה לתוך גוף המנעול באותו מספר סיבובים או עד שהתפס ותפס קצה הדלת יתחברו בצורה חלקה.

לפני התקנת המנעול מחדש, קדח חור צילינדר חדש (במידת הצורך, כפי שנקבע בשלב 5) וחור ידית בצד הרחב של הדלת. אם אתם מחליפים את הידית במנעול HOPPE חדש בגודל 60 מ"מ, ודא שהציפוי החדש גדול מספיק כדי לכסות את חורי הצילינדר החדשים והמקוריים (רוחב הידית חייב להיות לפחות 2 אינץ').

להחלפת המנעול

ניתן להחליף את כל המנעול או רק את צילינדר המנעול, או פשוט לקחת את צילינדר המנעול למנעולן כדי לנעול מחדש את הצילינדר. למנעולי ידית זולים בדרך כלל אין ליבה הניתנת להחלפה. כאשר אתה פותח את דלת הכניסה, אתה יכול לסובב את המפתח בצילינדר המנעול. אם הכניסה של מנעול Schlegel המקורי שלך היא 55 מ"מ, עליך להזמין מנעול HOPPE 60 מ"מ כדי להחליף אותו; יש צורך להרחיב את קדח הצילינדר ב-5 מ"מ.

אם למנעול יש מפתח מבפנים ומבחוץ

סביר להניח שהברגים המחזיקים את הצילינדר הפנימי מוסתרים. מצד הדלת, לפי קדח הצילינדר, יש למדוד 5 מ"מ מקצה הסגירה של הדלת ולסמן את המידה. הכנס את המפתח למנעול והשתמש בו כדי להבריג את הצילינדר מהחזה. חמושים עם סימן מנעול וצילינדר ביד, תוכלו לקחת את הצילינדר למנעולן לאיפוס או החלפה.

בבריח קנה

אני אוהב לראות בריח נעילה טוב, חזק ומאובטח, כובע המגן על מנגנון הנעילה הפנימי וקנה שמציע לפחות הגנה מסוימת מפני שבירות ומכות. כמובן, כל עוד הצילינדר שלך נמצא מחוץ למנעול, הדלת שלך לא מאובטחת. מהדקים אותו במספר ברגים כך שהצילינדר יהיה באותו גובה של שלגל (גוף המנעול חייב להיות באותו גובה של שלגל).

כשאתה שומע שמישהו "משחזר" את המנעולים

במקום להחליף אותם, זה פשוט אומר שהם נפלו את הפינים בצילינדר במקום להחליף את כל סט המנעולים. באמצעות ערכת מפתחות CYL4 (r), ניתן לתמלל כל מנעול חלון או תפס של ASSA ABLOY CYL4 (r) למפתח לקוח C4 תוך דקות.

תחליף יותקן כך שהצילינדר יתאים לקדח הצילינדר המקורי בדלת. הצילינדר מכיל סדרה של פינים המוזזים למקומם באמצעות מפתח מיוחד לאותו צילינדר. למידע נוסף היכנסו לאתר manulan-now.co.il

ה-PZ החדש (המרחק בין ידית לצילינדר) של מנעול HOPPE

הוא 3-5 / 8 "(92 מ"מ), שזה בערך 15/16" (24 מ"מ) ארוך יותר משלגל PZ. בעת החלפת מפתחות, רק חלקים קטנים בתוך הצילינדר מתחלפים; שאר הטירה נשארת אותו הדבר. תפס הוא תפס שמתאים למשקוף דלת כאשר המנעול מופעל. יש למדוד ולסמן פעמיים כדי לוודא שרק הכמות הנדרשת מהארכה העליונה תוסר כך שהמנעול יתאים לקצה הדלת וניתן יהיה להכניס את התפס בצורה נכונה.

עם זאת רוב ספקי הברגים החלופיים

מספקים הוראות כיצד לשמן ברגי ראש צילינדר חדשים, אך במקרים רבים, ההוראות אינן מזכירות חומרי סיכה ספציפיים, או גרוע מכך, אינן שוללות או אוסרות את השימוש בחומרי סיכה ספציפיים. בפועל, ניתן ליישם את כל השיטות הנ"ל על ברגי מנוע מסורתיים, ורק צריך להדק אותם לערך המומנט שצוין כדי לספק את מומנט ההידוק הנדרש במנועים שאינם עשויים מחומרים שונים, כלומר, שניהם נמצאים בבלוק צילינדר. וראש צילינדר. …הגליל עשוי מברזל יצוק. במצב זה הבורג מספק את כוח ההידוק הנדרש כדי להחזיק את ראש הצילינדר במקומו.

עם זאת עיצובי מנועים חדשים

שהשתמשו בחומרים שונים כגון ברזל יצוק לבלוק הצילינדר ואלומיניום עבור ראשי הצילינדר (ראשי) הביאו לכך שהברגים הקונבנציונליים לא יכלו עוד להחזיק את המנועים הללו יחד, כאשר ברזל יצוק ואלומיניום מתרחבים ומתכווצים בדרכים שונות באופן משמעותי. … תעריפים. הם גם מילאו את ההזמנה שלי לשני מנעולים ושישה מפתחות, כולם עם אותו מפתח. אמנם הכרחי להסיר קורוזיה ופגמים אחרים בהברגות חור הבריח של ראש הצילינדר בגושי הצילינדר, אך חשוב באותה מידה לא להשתמש בברז רגיל.

בקר באתר מנעולן ברגע

כדי לברר לגבי מנעולנים מקומיים, אם יש כאלה, היכן שאתה גר ותצטרך להציג כרטיס אימות משוכפל. בקרב הצעירים יש מנעולים, פינים/צילינדרים, מנעול תליה וכרונו. עם זאת, התמונות מייצגות במדויק את טכנולוגיית מתג הנעילה/החלפה הקלאסית בג'וניור קרונוס.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אימוץ מינימליזם עם מחסן להשכרה

בעולם עמוס בחומרנות ועודף מוצרים, מושג המינימליזם זכה לפופולריות עצומה. המאמר בוחן כיצד מחסן להשכרה יכול לסייע באימוץ אורח חיים מינימליסטי על ידי מתן פתרון

אדריכליות: חלוצות החדשנות

הפוסט בבלוג בוחן את החדשנות בעולם האדריכלות, תוך התמקדות בנקודות המבט הייחודיות והרעננות שהביאו לתחום נשים אדריכליות. נציין גם את CONCEPTDUE, סטודיו לאדריכלות בוטיק, על