הקדמה: מהו קידום אתרים, מי צריך לדאוג לגביו ומדוע?
SEO הוא ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך להגברת הנראות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג. SEO הוא מרכיב מכריע בשיווק דיגיטלי שניתן ליישם בדרכים שונות.
המילה "אופטימיזציה למנועי חיפוש" שימשה לראשונה על ידי דני סאליבן בשנת 1997. הוא היה המייסד של החברה בשם Search Engine Watch והוא יצר את המונח הזה כדי לתאר את תהליך האופטימיזציה של אתר אינטרנט כך שהוא ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש כאשר אנשים חיפשו מילות מפתח או ביטויים מסוימים הקשורים לתוכן שלו.
SEO קיים מאז 1997 אבל זה לא קל כמו שזה נשמע. אתה צריך לדעת מה אתה עושה אם אתה רוצה להצליח עם SEO כי ישנם גורמים רבים שמשפיעים על הדירוג שלך במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג.
הקדמה: מהו קידום אתרים ולמה כדאי לך לדאוג?
קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל דירוג טוב יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש.
תהליך זה חשוב מכיוון שהוא יכול לעזור לך להגדיל את התנועה ואת בסיס הלקוחות שלך. קידום אתרים יכול להיות משימה שגוזלת זמן, אבל זה לא חייב להיות כל עוד אתה יודע מה לעשות ומה לא לעשות.
להלן כמה מטכניקות SEO החשובות ביותר:
– מחקר מילות מפתח – אופטימיזציה באתר – אופטימיזציה מחוץ לאתר – בניית קישורים
אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא תהליך המשפיע על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש.
SEO היא טכניקת שיווק המשתמשת בטכניקות שונות כדי לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות.
המטרה של קידום אתרים היא לייצר יותר תנועה לאתר שלך על ידי דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
אסטרטגיות לבניית קישורים לשיפור נוכחות האינטרנט שלך
בניית קישורים היא היבט חשוב בקידום אתרים וחשוב לזכור שלא כל הקישורים נוצרים באופן שווה. עליך להתמקד בהשגת קישורים ממקורות איכותיים ולא רק מכל אתר.
אתה יכול לגלות עוד על בניית קישורים על ידי עיון במאמרים הבאים:
1) https://www.searchenginejournal.com/link-building-strategies/2) https://moz.com/blog/link-building-tips-for-seo
אסטרטגיות לבניית קישורים הן חלק חשוב מקידום אתרים מכיוון שהן עוזרות להגביר את הנראות של האתר שלך ולשפר את הנוכחות שלך באינטרנט.
כמה אסטרטגיות לבניית קישורים יעילות יותר מאחרות, לכן חשוב לדעת אילו שיטות מתאימות לך ביותר.
ישנם סוגים רבים ושונים של אסטרטגיות לבניית קישורים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשפר את הנוכחות שלך באינטרנט, אבל שני הפופולריים ביותר הם בלוגים לאורחים ושיווק תוכן.
מהו אורך העמוד האידיאלי לאתר ידידותי לקידום אתרים?
האורך האידיאלי של עמוד תלוי בסוג התוכן שאתה כותב. למשל, אם אתם כותבים מאמר, עדיף שיהיה לכם עמוד בגודל של בין 400-600 מילים. מצד שני, אם אתם כותבים פוסט בבלוג, עדיף שיהיה לכם עמוד של בין 600-800 מילים.
אורך העמוד האידיאלי עבור אתר ידידותי לקידום אתרים הוא 500 מילים. זהו המספר האופטימלי של מילים שמשתמש ישקיע זמן בקריאה.
עבור פרטים מורחבים על קידום אתרים בגוגל וקידום אתרים באפשרותך לבדוק כאן: seofocus.co.il
עבור פרטים מורחבים בנושא של קידום אתרים מקדם אתרים כדאי לבקר באתר seofocus.co.il
אין צורך בכתבה ארוכה כדי לדרג היטב במנועי החיפוש. למעשה, מאמרים קצרים יותר נוטים יותר לדרג טוב יותר מאמרים ארוכים יותר מכיוון שהם קלים יותר לקריאה ולעיכול.
האורך האידיאלי למאמר הוא 500 מילים. זהו המספר האופטימלי של מילים שמשתמש יבזבז זמן בקריאה, לכן חשוב שהתוכן שלך יהיה מרתק מספיק כדי להמשיך לקרוא אותו לאורך כל הדרך.
המדריך האולטימטיבי לבחירת ביטויי המפתח והרעיונות הטובים ביותר עבור אסטרטגיית יצירת התוכן שלך
הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשזה מגיע לקידום אתרים הוא שזה לא קשור למה אתה רוצה לדרג – זה קשור למה שהקהל שלך רוצה.
כדי לגלות מה הקהל שלך רוצה, אתה צריך לעשות מחקר קטן.
חפש מילות מפתח הקשורות לעסק ולתעשייה שלך. גלה אילו מהן פופולריות ובאילו יש את נפח החיפוש הגבוה ביותר. לאחר מכן, גלה אילו מילות מפתח קשורות באופן הדוק ביותר לתוכן של האתר והפוסטים בבלוג שלך. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, ישנם כלים מקוונים בחינם כגון Google Search Console או SEMrush שיכולים לעזור לך בתהליך זה.
לבסוף, בדוק את התחרות על מילות מפתח אלו על ידי ביצוע ניתוח תחרותי של הדפים המדורגים ב-10 התוצאות המובילות של גוגל עבור כל מילת מפתח (או ביטוי מילת מפתח). כדאי להסתכל על גורמים כמו:
– מספר הקישורים הנכנסים המצביעים על כל דף (כלומר, כמה אתרים אחרים מקשרים חזרה)
– ה